Blogger Templates

Followers

Wednesday, June 22, 2011

Angelina Jolie Malaysia - KILAFAIRY





Awek ni aku kenal time aku tonton cerita seram di TV.. Dah lupa tajuk program tuh tapi every week lain cerita.. Minah ni pegang watak staf baru di 1 syarikat dan dengki dgn PA bos dia. Dia guna sihir untuk menjatuhkan PA bos tuh, and last2 minah ni jadik PA bos, then berjaya jadik bini bos dia.. Dia shir laki dia utk pindahkan semua harta ke atas nama dia...

Mula2 tgk cerita tuh xda laa aku terpegun tgk minah ni.. Biasa jer.. Then, ntah suddenly aku rasa minah ni sgt lawa and attractive... Kilafairy namanya, anak kepada penyanyi veteran Rohana Jalil.. Kila dikatakan ermm 'mengubah' certain2 part di tubuh dia utk jadik cantek.. Tapi Kila kata, "ori you"....

Ape kata korang, dia cm Angelina Jolie x??? Body slim macam kerengga, bibir tebal seksi, rambut cantek, mata tajam... fuh, aku yg perempuan ni pun suka tgk... ;-p

No comments: