Blogger Templates

Followers

Thursday, March 27, 2014

Further study


-Ya, tengah mula nak bercita-cita untuk sambung belajar....  Kenapa? Sebabnya aku dah macam inspired by kawan-kawan aku yang tengah sambung belajar and ada pula yang dah tamat master....  

-TAPI, rasanya kena hold dulu impian tuh memandangkan kalau nak wat master di UiTM, kelas selalu abis waktu pejabat til malam....  So, rasanya better aku tunggu AA esp Auji tuh besar dulu skit, dah paham skit, baru aku proceed doing my master....


-Course? Of coz laaa benda yg aku minat.. Hal yang berkaitan dengan journalism... Journalism always di hatiku... And kenapa UiTM? UiTM bagi aku adalah sebuah universiti yang melahirkan graduan-graduan yang ummmpphhhh... Even pointers x tinggi, tapi bila dapat sijil bercapkan UiTM, adalah satu kepuasan dan kebanggaan bagi diri ini...


No comments: