Blogger Templates

Followers

Thursday, May 30, 2013

Bye-Bye Bubbles!!!


 -Actually dah lama aku dengar benda alah ni x elok.... But dah ketagih punya pasal, beli jerla.... Ibu aku pun asek dok pot pet pot pet kalau nampak aku minum benda alah nie....

-Now bila media dah siarkan info benda ni x elok dan bahayakan kidney, lagiklaaa teruk.. Bukan takat Ibu aku, asben dan kawan2 aku turut pot pet pot pet suh aku stop amik beli benda ni.....  ;-(   (***lap air mata kejap).....
 -Secara ringkas, aku bley dikatakan tiap2 hari minum benda alah ni as my bekfes... DULU laaaa.... time tuh kalau x dapat emosi jd x stabil.... ahahaha..

 -Orang kata ganti dgn cincau.... TAK SAMA!!!!!!!! bubble ni ada keunikannya sendiri... Tapi yelah, once again, benda dah x elok, nak x nak terpaksa stop minum jugak.....


Salam terakhir.... Ni foto lama... huhuhu...

3 comments:

ZafirahNajmi said...

minum superior cocoa without bubble.. sedap je babe! :)

CikBibiran said...

Zafirah: huhu, masalahnya aku suka minum benda ni sbb bubble. but dah kuar kat berita kan bubble chatime selamat...? eheheheh

Anonymous said...

Salam sis.. sy pun hantu bubble, dlm sminggu tu mmg wajib beli klu x teringat2 smpi mlm.. hehe.. ha'aa chatime selamat dari asid maliek tu.. sukeeee.. theheee <3