Blogger Templates

Followers

Friday, November 2, 2012

Opis Sunyi

Tarikh : 2 Nov 2012
Tempat : Opis
Masa : 8.55am

-Today opis agak sunyi sebab ramai pergi ke PD utk event debat bukan melayu... Incik Mizi pun pergi dah pagi tadi but dia x stay sana.... Dia akan balik malam ni gak... Sayang dia gak kat bini dia ek... Xnak tinggalkan berdua dgn AA... ehehehe...
-Yuni, Emi, Kak Liba and of coz Datin Omi pergi sana.... Aku? Yuni kata Datin dah nak sajes nama aku, BUT seperti biasa memikirkan event ni melibatkan JAV2 termasuk suami aku, so aku jaga opis ja la standby amik AA jjam 5ptg.... Thanks Datin and kawan2 kerana memahami keadaan aku sebagai anak perantau ni.... Ibu dan Ayah jauh nun di Sabah.... 
-So, today Jumaat... Hati ada senang sikit tapi ini opis yang manyak sejuk buat tangan aku banyak gigil laaa tambey!!!!!



No comments: