Blogger Templates

Followers

Monday, September 24, 2012

VID: So annoying...

-Adeh, aku pun terasa cm nak MC sebulan bila tengok video nie... Memang sangat ermmm ermmm entah nak guna perkataan apa yang paling sesuai bagi video nie....
-Minah ni namanya Nur Feetri dari Singapore.... Kalau nak tahu apa 'keistimewaan' video nie, klikla... ENJOY!!!!!   (******lari............................)


2 comments:

Umi Maisarrah said...

hahaha...lucu aku tgok! betul2 mcm nak lari keliling opis sambil ketawa kasi puas hati. hahaha....muka mcm monyet bila dia buat mimik muka mcm tu...lansung...entah apa2 jak lah! hahaha......

CikBibiran said...

Umi Maisarrah, kan???geram aku tgk.. rasa mcm mo bg penampar sabah ja kat minah ni time dia buat2 muka mcm tuh.... bajet cantik la tuh kunun...