Blogger Templates

Followers

Thursday, September 13, 2012

Freedom!

-Kadang2 bila aku terasa letih, aku hanya terbayang awan yang luas dan indah.......  Kalaulah aku boleh terbang, dah lama aku terbang ke mana2 aku nak pergi untuk tenangkan diri.... Then, singgah and duduk di atas awan dengan pikiran yang absolutely empty!
-TAPI, aku tau benda ni xkan tercapai.... Aku pakai sayap sekalipun, aku xkan mampu terbang, even terapung sedikit sekalipun..... Aku kena sedar yang aku berada di alam realiti yang x semuanya indah dan tenang......
-Dan aku faham setiap dugaan, masalah, cabaran yang aku terima sebab Allah SWT sayangkan aku...... Dan aku bersyukur sebab Dia sentiasa melindungi aku di kala aku ditimpa masalah sebesar2nya kerana yakin aku mampu menghadapinya dengan tabah.... Terima kasih Ya Allah!!!!

No comments: