Blogger Templates

Followers

Wednesday, August 1, 2012

Radiusite

-Aku x tau sejak bila fenomena Radiusite ni bermula tapi aku pasti aku baru kenal jenama ni dalam tempoh kurang dua bulan bila tengok ramai kawan2 aku kat FB asik LIKE page ni.
-Bila tengok tudung2 yang ada, hmm , mmg lawa... Bila bukak blog dia, semua asek SOLD OUT... Adei, kempunan aku nak beli and merasa 1.
-Then, bila dia upload gmbr baru tudung jenis ermm shawl yg kaler2, aku terus fill the form, tunggu emel, bayar, screen capture, emel, and tara, the items aku punya!
-Tapi x puas hati... Aku still nak jenguk butik dia kat Shah ALam... So, 28 Julai 2012 (Sabtu) aku ajak Mizi and AA gi Shah Alam... Butik Radiusite terletak kat Seksyen 7, dekat dgn Jakel...Sekali g, wah, mmg kat situ semua kawasan heaven tudung.. Memang boleh kopak duit kalau gi slalu....
-Kat butik tuh kecik ja, tapi ramainya manusia kat dalam tuh.... Aku amik ja apa yg aku berkenan terus bayar....
-Then, aku singgah plak kat Sugarscarf, aku sempat cekau 2 shawls... 1 for me, and 1 for my sis.... Dia  rumah dah kira dekat dengan shah alam, tapi susah sgt nak berjalan... ehehehe....
-ok, malas nak taip... aku insert few foto ...


Nampak x signboard Radiusite???

Sugarscarf..

Tudung aku borong... Dah ni jer yg aku berkenan kat sana...

Grey tuh for my sis.... Dia suka kaler2 cmnie...  ;-)

No comments: