Blogger Templates

Followers

Thursday, July 5, 2012

Jemuran AA

-Dari time aku dah sarat pregnen ibu aku pesan, kalau nak jemur baju baby, jangan waktu malam sebab tak elok..... Sampai sekarang aku ingat pesan ibu aku tuh....
-So, time aku tengah abiskan cuti pantang lepas melahirkan Auni, aku gi supermarket Servay kat Sandakan untuk beli barang.... Tetibe ternampak penjemur baju yang kecik dan comel dan ringan dan mudah dilipat dan bla bla bla.... Aku beli dua biji...
-Bila balik rumah, Ibu aku 'bebel' buat apa la nak beli benda ni jauh2 kat Sandakan... Macam la kat KL tuh xda.... Aku kata kalau ada pun entah kat mana nak cari.... 
-Rupanya, benda tuh sangat berguna untuk aku..... Aku jemur baju2 AA kat dalam bilik ja... Malam aku basuh and jemur ja kat situ.... 
-Bila aku melahirkan Auji, aku beli lagi 1 set sebab for sure baju untuk dicuci akan bertambah..... But this time Ibu aku dah x 'bebel' dah sebab dia tahu kegunaan benda ni..... Sekarang aku dah ada 3bijik kat rumah... Cukuplah rasanya.... Beli banyak pun kang gunanya takat 3biji ja.... 
-Aku bangga sampai tahap nak pecah hidung aku bila Ibu aku mengakui alat jemuran ni sangat mudah dan menyenangkan... Kalau x nak guna, lipat ja and sandarkanlah mana2 yg aku nak taruk.... 
ha, ni la jemuran baju AA semalam (4 Julai 2012).... towel, cadar, selimut... sangat mudah....

saja upload gambar ni.... ni stok barang2 AA mcm bedak, pencuci baju, ubat gigi, drapolene, sabun bla3... 

No comments: