Blogger Templates

Followers

Thursday, May 3, 2012

-Hmmm, birthday aku 23 April 2012, da lepas dah, tapi aku masih x dapat hadiah aku lagi... Bos besar rumah aku dah bagitau, pilih apa yang aku nak... Aku pikir2, kalau aku pilih baju, kalau berat badan bertambah, gerenti x muat dan x dapat pakai semula.... Kalu pilih kasut, alahai, bila masa sangat aku nak pakai... Kalau henpon, yang aku pakai sekarang ni pun masih baru lagi... Kamera? Aku da ada kamera, da repair pun....  hoyeh hoyeh!
-So, apa yang aku nak? HAAAAA! Pikir punya pikir, aku dapat dah apa aku nak... Tapi aku tau gerenti xkan dapat sebab harga boleh buat bos rumah pengsan....

Best gak kalau dapat treadmill nie... boleh jogging dalam rumah....

bike... sambil tgk tv, sambil kayuh basikal.....

ni x sure la apa nama alat ni... but elok gak sbb pinggang pun boleh slim.... penah try alat ni kat taman @ kajang, memamg boleh tahan penatnya...
-Ok x idea aku? Sekurang2nya aku ada reason BOLEH BERSENAM dalam rumah....  Tapi KOMPIDEN xkan dapat punya, so tengok ja la dalam gambar...

No comments: