Blogger Templates

Followers

Friday, March 9, 2012

Motivation esp for me : Gemuk ke Kurus
















-Jus Mate, Sendayu Tinggi, Litchin, Shape Plus, Herba Life, cakap jerlaaa.... Org Mesia ni pantang dikata gemuk, mesti memang akan TERASA punya, TERMASUK AKU.... Lately i dont know y kenapa selera makan aku sangat kuat sampai aku ingat aku pregnen, again... But bila aku buat pregnancy test, its -ve... Bukan sekali yek... Dah dekat 6x aku buat.... Sampai Mizi marah sebab aku buang duit beli test kit tuh... Yelah, cmner x risau, berat aku naik mendadak.... Memang ketara mendadak... Aku sendiri akui.....
-But nak kurus bukan senang... Kena kuat and ada keazamana yang jitu.... Untungnya mereka yang ada metabolisme yg tinggi, kan? Makan apa ja pun badan still menten.... Seolah2 mcm bela hantu raya.... Hehehehe.... Aku ni plak jenis metabolisme rendah... Baru makan sikit, berat terus naik....
-Then, ni terpegun tengok usaha member opis, Yuni yang gigih x sentuh sebarang makanan berbentuk CARB... Just makan lauk ja..... Salute ko laaa.... Aku ni kalau makan tomyam, bihun mesti kena ada... Ni tengah taip pun da terliur2 da ... Cmna nak diet???????
-Xnak cerita panjang2laaa... Ni aku post gambar2 org mat salleh time zaman gemuk and berjaya kuruskan badan dorang.... Sangat jeles....

No comments: