Blogger Templates

Followers

Friday, February 17, 2012

Birthday AA went well!!!

-Hai peeps... As u know, last 11 Feb 2012, aku buat birthday party untuk Auni dan Auji, serentak..... Yes, serentak.. Sebab Auni lahir 11 Feb, Auji lahir 14 Feb, so better buat sekaligus laa kan????
-Awal2 pagi aku da busy hias rumah belon kaler pink and purple..... Then, bz heret perabot ke tepi dinding bagi ruang tengah2 luas..... Thanks to Marina, Ani yang sudi tolong angkat barang and vakum lantai.....
-Mizi plak da pergi ke KL and Shah Alam amik makanan..... My sis datang bawak kek+cookies yang sedap... Thank u sooo much!
-Jam 1.30ptg, makanan baru sampai.... Kelam kabut hidang makanan and tunggu tetamu... Its 1.50ptg, sorang pun xsampai lagi.. Sampai aku kata kat family aku, "kalau xda tetamu, kita celebrate laaa sendiri2....."...
-Jam 2.15ptg, still xda org dtg.... Da mula resah da... Alamak, semua ada plan lain ke?? huhuhuhu.. Kesiannya Auni Auji..... Aku da suruh family aku amik makanan and makan......
--Tepat jam 2.30ptg, tetamu pertama datang, Bud, Dayang and anak dorg yg kiut, Aqeem.... Diikuti dengan Arezlan+family, Ijan+family, Rais+family, Qeebar+family, Kerol+family, jiran2 tepi, depan, bawah..... Ngeeeee...
-Ngeee, 1st time rumah aku penuh dengan manusia...... Sebab ramai2 budak2, aku angkut kotak mainan AA ke luar, and bagi selerak... Ha, mainlah korang... Sekali tengok, rumah aku sebijik cm nursery.... Seronok ja tengok budak2 bz main kat tengah2 ruang tamu tuh....
-Time tiup lilin, terpaksa laaa aku angkat Auji sebab dia asek nak pegang kek.... Auni plak takut nak turun sebab culture shock ramai orang datang rumah......
-Menu dat day nasik beriyani salleh manap berlaukkan ayam goreng berempah, daging and kambing skit..... side dishes pizza dominos, fruit tarts, karipap, and minuman kotak... Semua guna pinggan+sudu+garpu plastik ja... Xkuasa aku nak cuci..... Ahahahaha....
-After tiup lilin, potong kek.... Hidang kat tetamu..... Borak2 and lepak2..... Jam 5.30petang, semua tetamu da balik except family aku sebab yang datang dari Sandakan and JB bermalam kat rumah aku ja..... Ramai and meriah.... Lama da x berkumpul cmnie....
-Esoknya, baru bukak hadiah..... Kepada yang beri hadiah and RM, THANKS A LOT!!!! mmg AA esp Auni suka sangat.. Just ada dua hadiah tu aku xkuarkan dr kotak sebab dalam tuh ada small parts.. Takut Auji telan plak, naya aku.....
-So, next year, the plan will be the same, sambut serentak.... Just nak say sorry kepada member2 aku yang xdapat aku jemput sebab ni pun aku shortlist tetamu aku... Ramai2 sgt aku xkisah, tp takut dorg yang xselesa terpaksa makan bersesak...huhuhu, sorry bebanyak.....
-Neway, Alhamdulillah jamuan da selesai dan berjalan dengan lancar... 1st time buat makan2 besar cmnie kat umah.... Sorry gak kalau ada yg terkurang during dat day, yeah.........
-To Auni and Auji, selamat menyambut hari lahir yang ke-dua dan ke-satu tahun, sayang... Ibu sayang kamu dua2.... Muaaahhhxxxx...

No comments: