Blogger Templates

Followers

Tuesday, November 29, 2011

Kembalinya Abang Nordin kepada-Nya




-Tanggal 25 November 2011 jam 10.50malam, Abang Nordin (pilot jabatan) telah kembali menghadap Sang Pencipta. Abg Nordin selama ini berjuang melawan kanser yang hanya diketahuinta pada Februari 2011 yang lalu......

-Bukan nak berkata-kata manis atau apa, tapi Abang Nordin memang merupakan seorang yang kelakar, peramah dan ceria...

-Terasa macam baru ja aku terserempak dengan dia di stesen minyak esso sungai besi.. Time tuh aku tengah Q nak bayar minyak... Then, aku perasan ada sorang lelaki berjaket itam and berhelmet tutup muka berdiri betul2 di tepi aku.. Aku tengok mamat tuh, rupanya Abg Nordin sambil tersengih2....

-And kali terakhir aku jumpa Arwah ialah ketika melawat dia di rumahnya. Memang keadaan Arwah ketika itu dah sangat menyedihkan. Kurus, bercakap pun sudah x jelas, dan nampak sungguh x bermaya.

-Semoga roh Abang Nordin ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman dan disayangi-Nya. Amin


Al-Fatihah





No comments: