Blogger Templates

Followers

Monday, October 3, 2011

Apa Chef Wan kata?

-Sapa x faham apa yang sampai buat kakak Norman Hakim melenting dengan komen Chef Wan, ni aku bgtau korang... Tapi once again, aku copy and paste (malas nak taip)...

-Rata rata media dan orang awam yang mengikuti perkembangan majlis resepsi 12 juta persandingan Memey dan Norman Hakim yang telah berlangsung di Kuala Lumpur Rabu lepas , memberikan komen dan respon negatif. Chef Wan antara selebriti yang mengkritik pedas mengenai majlis New York Look tema resepsi persandingan Memey dan Norman di KL tu.

-Chef Wan hadir kerana mendapat jemputan ke majlis yang dikatakan Wedding Of The Year.
Chef Wan kritik pasal majlis Memey dan Norman di laman Facebook miliknya, Chef Wan Fan Club, meskipun majlis yang menelan belanja sebanyak RM12 juta itu berlangsung dengan jayanya namun kedua pasangan pengantin baru itu hanya berperanan sebagai peragawan dan peragawati di majlis itu.

“If u asked me for my honest opinion is just a wedding that Rafelessia organised to promote their Products non stop the entire evening as i expected too comercialised that it ruined the event for all the guests i have spoken.
“Both Pengantin just
play their game since its being sponsored.There nothing wrong with that except it served the purposed to used the Pengantin as their so call model la,” komen Chef Wan di laman Facebook miliknya itu.


bagi aku chef wan just suarakan pendapat dia, yg si kakak Norman Hakim tuh nak melenting x tentu pasal, nape??

-Chef Wan menyifatkan Gaun Memey macam baru keluar dari mesin basuh serta tidak sepadan dengan kos tajaan majlis yang sangat mahal itu.
“Setakat Berlian and pearls berjuta tu non of the pengantin can take the jewellery pun.Entah2 mlm ni jugak kena telanjang lepas tu Rafelessia ambil la balik simpan.”
“Wedding gown rm500,000 by Vera Wang tu i
gelak sungguh mcm Wedding gown biasa yg kecut masuk dlm washing machine depan memey tu yg i wasnt impressed at all likewise her veil mcm beli di globe silkstore! Ala di taja esok pulang la balik."

ni kot yang dikatakan baju kecut mcm baru kuar dr washing machine...

“So my honest opinion i really dont know what the fuss about this 12 miilion sponsorship is all about,”
-Menurut Chef Wan lagi, ramai media yang hadir di majlis itu memberikan reaksi negatif terhadap lagu-lagu gereja yang dinyanyikan, malah tiada doa selamat pun dibuat sedangkan majlis itu merupakan majlis perkahwinan pasangan Islam.
Di majlis tu ada lagu gereja orang putih kahwin
“Ramai Press tak suka Choir yg menyanyikan lagu2 gereja kawin ni kata mereka sedangkan ini Wedding org islam satu doa selamat pun tak buat and thema pulak Blacktie and evening dress glam habis.
“I am not sure about the choir song gereja ni even though i heard because i sendiri tak tahu apa itu song gereja for wedding. That what the press upset about. Aiyo mesti controversial lepas ni lah. Kita baca la media nanti,”



mmg tajaan dari VERA WANG tuh, but as muslim, we can say NO esp baju cmnie.... ntah2 ni rekaan vera wong 5-6 tahun yg lepas....

-Chef Wan menyimpulkan bahawa majlis tersebut bukanlah merupakan majlis perkahwinan Norman dan Memey, namun ia lebih kepada majlis keramaian Rafflesia bertujuan untuk mempromosikan barangan kemas mereka dan ‘menenggelamkan’ pasangan itu.
-Komen dari artis selebriti lain yang lebih memuji majlis Memey dan Norman:
Antara yang paling mengagumi gaun Memey ialah Neelofa dan Fazura
Mereka berdua menyifatkan pasangan bahagia ini begitu bertuah kerana semua yang dirancang buat majlis persandingan ini adalah yang terbaik.
“Saya memang begitu tertarik melihat busana Vera Wang yang disarungkan Memey malam ini kerana perinciannya begitu indah dan halus sangat bersesuaian dengan pengantin.
“Apabila dia berjalan menuju dewan memperagakan pakaian itu lengkap dengan kasut rekaan Datuk Jimmy Choo, sebagai wanita saya begitu cemburu kerana semuanya lengkap.
“Apa yang penting sekarang adalah saya mendoakan agar pasangan ini bahagia dan terus menguatkan lagi kasih sayang yang ada untuk memimpin keluarga ke akhir hayat. Moga cepat dapat anak dan terus menjadi pasangan romantis.
“Perwatakan Memey yang sememangnya lemah lembut dengan sikap penyayang Norman memang terserlah malam persandingan ini,”

-Komen Marsha AF
Sebaik tiba di sini, saya sudah menjangkakan ia akan menjadi satu sejarah tersendiri kerana setiap satunya dirancang sebaik mungkin. Bukan sekadar menu hidangan lazat serta rangkaian persembahan menarik, malah pengantin diraikan dengan begitu teliti dan meriah.
“Pengapit pengantin juga sudah jelas betapa seronoknya majlis ini. Saya harap Norman dan Memey kekal bahagia dan cepat-cepat menimang cahaya mata,”


***kredit to http://nurizspace.

No comments: