Blogger Templates

Followers

Friday, October 7, 2011

Aku Mahu Ain Maisarah

-Alhamdulillah.... Yestarday terbeli gak aku buku nie... Actually buku ni kompilasi 3novel Ain Maisarah yang dulu.... Aku mahu saiz S, Aku mahu Popular dan Aku mahu Teman tapi Mesra...

-Yes, memang aku ada 3 novel tuh and da abes baca, but dis is different.. Buku ni in saiz yang tebal and kat belakang ada tambahan cerita lain..... Plus, the cover sooo sweet, in pink!!!!!!

-Kalau nak gi beli, kenalaa gi Pupular yang terpilih... Aku gi Leisure Mall Cheras, dorang xda order stok.... Dia check Popular lain, yang ada just 3 jerr jual... Popular Ampang, Popular Wangsa Maju, and Popular kat bangunan Lee Rubber....

-Cina tuh suggest gi Lee Rubber sebab kat situ ada 70++ lagik buku... Kat ampang and wangsa maju just ada less than 10 ja...

-Apa pun, wooohooooooooooooooo, i got this book!!! Its mine!

No comments: