Blogger Templates

Followers

Wednesday, September 7, 2011

Simbah asid ~ Pondan dan pasangan...

-Apa nak jadik dengan dunia sekarang... Terbaru ni kes simbah asid yang melibatkan 'teman lelaki' seorang pondan, Natasha.... Lelaki tuh namanya Mohd Hafizuddin disimbah asid akibat perasaan cemburu seorang lelaki lain tentang hubungan si pondan tuh dengan si Hafiz nie.... Adedeh...
-Paling aku geli tang ayat si Nastasha ni “Saya dan Hafizuddin tidak mengenali penyerang itu tetapi disebabkan sifat dan keadaan saya, ramai lelaki hendak berkawan tetapi saya tidak melayan mereka". Geli bulu ketiak aku baca statement nie...
-Nastasha ni kerjanya jurujual kosmetik tambah lagi, dia mungkin jadik tumpuan ramai lelaki disebabkan minatnya menyanyi dan menari di pusat2 karaoke... Uweekkk...
-Terbaru kononnya dia da si Hafiz tuh nak pindah ke tempat lain untuk hidup aman.

p/s: pihak yang berkaitan, x kan senyap ja tentang perkara nie????? Please do something!

No comments: