Blogger Templates

Followers

Friday, September 30, 2011

Novel aku tengah baca.......

-As you know, aku ni sekarang dah ada penyakit baru, iaitu penyakit mengumpul dan membaca novel... Yang peliknya, bukan novel tebal tahap lempar anjing boleh nazak tuh, tapi novel yang agak nipis and jalan cerita simple.. X memeningkan kepala...

- And my choice? From PTS Publishing..... I dont know why but thanks to Ain Maisarah, penulis novel siri Aku Mau......, Impiana etc, aku da jadik minat membaca....

ni laa ain maisarah, penulis yang telah buat aku jadik gila baca novel.....

-Oleh kerana my opis just near by with kilang PTS (area batu caves), so its quite easy for me to go and purchase few books that i want... Paling best, dapatlah diskaun 20%..... Save gaklaaa around rm50++....

-Now, im reading Aku, Dia & Coklat written by Lily Haslina... Her writing quite good.. Love the words that she used in her writing... Easy and simple for me to understand...

-Bout Zaza yang gilakan coklat.. Hidupnya just for coklat.. Til one day a new guy datang and belajar dalam kelas yang sama... Since that Zaza bertekad untuk diet!

-And the best part is, nama penuh Zaza tuh Farizah, its me!!! aahahahahahahaha.....

No comments: