Blogger Templates

Followers

Friday, September 9, 2011

Mekap Kawen aku...

-Tetibe time tengah tunggu designer e-mel kerja kat aku, aku 'bongkar2' folder pc aku... TERjumpa laaa folder kawen aku nie...

-Baju sama tapi perbezaan mekap mmg sangat jelas.. Sebabnya mak andam yang berbeza.... Kat Sandakan orang lain mekapkan, kat Kelantan orang lain plak....

-Cuma secara jujur aku suka mekap aku kat Sandakan... Nampak soft... Mekap mak andam kat Kelantan tuh buat aku nampak garang....

-Sangat beza dengan mak andam aku kat Sandakan tuh.. Dia siap tanya kalau aku suka mekap tu atau x... Dia suka kalau tambah itu ini, aku suka ke kalau guna kaler tuh, bla3.... Semua dia tanya aku.... Siap bley tolong mekapkan anak buah aku and offer nak mekap mak aku...

-Mak andam kelantan tuh plak aku ingat lagik kelam-kabut mekapkan aku dan x mesra alam langsung.... Mak aku mintak tepek bedak muka skit, dia da bg byk alasan... Teruk...

Ni mekap time kat Sandakan oleh Christine... Cantek kan????

Ni mekap kat Kelantan oleh mak andam kedekut (xingat namanya)..
Nampak aku ni mcm mak tiri...

No comments: