Blogger Templates

Followers

Thursday, August 18, 2011

Tepung Serbaguna, tp aku belum try...

-Aku jalan2 kat meja kawan aku, si Zaf... Then, tertengoklah ada dua pek tepung ni kat atas meja dia...

AKU: eh babe, tu tepung yang Cik Kiah jual ke?
ZAF: a'ah....
AKU: sedap ke?
ZAF: sedap.. cam nak goreng ayam kan, pas cuci ayam tuh, ko terus salut dengan tepung ni dlm 10 20 minit cmtuh.. xpayah taruk air. pas tuh ko nak goreng, ko salut skali lagik tepung kat ayam tuh, terus da boley goreng.. goreng cendawan pun sedap...
AKU: hmmm, cmtuh, nak belilah... Cik Kiah ada stok lagi ke?
ZAF: ada... cuba ko gi meja dia..

So, aku pun terus gi ke meja Cik Kiah and borong Rm20... nak baawak balik ke Sandakan esok bagi mak aku.. Yelah, kat Sandakan tuh kan seafood memanjang.. Udang goreng tepung gerenti sedap....


p/s: xda niat pun nak promosi ke ape yek.. ni blog aku, so aku publish laaa apa aktiviti and apa yg aku beli... kan? kan?

No comments: