Blogger Templates

Followers

Tuesday, August 9, 2011

Kuih raya! Kuih raya! (Yanoor buat!)

-Wah, da nak dekat raya nie, masing2 da start bz buat kuih.. Mcm aku ni, takat main beli ja... Nak buat, xreti.. Kalau reti pun, kelengkapan nak buat kuih mana ada.... Takat blender+oven ja... X cukup ruang kat rumah tuh simpan byk brg...

-Well, today 9ogos2011, opismate aku, si Yanoor bawak sampel kuih raya dia+her mom buat... 3jenis.. So, aku org pertama men'taste' kuih tu (aku mmg xbley puasa yek!).... Sodap.. honestly, tiga2 sedap...

-Jap, ni dia kuih2 tuh...

3 jenis sampel Yanoor bawak...
Snow almond... my peberet... x cukup 1 laa aku rasa. yanoor plak bawak sampel alahai skit ja... ahahahahah... (aku order 3x)

semperit... aku xpenah rasa semperit before.. tp da selamat masuk dlm perut aku.. cuma aku x order ni sebab im not a fan of semperit...
ni oat crunch... pun sedap... rasa ala2 fererro rocher sebab ada kacang almond dalam tuh...


p/s: pendek kata semua sedap.. tp paling menarik perhatian aku adalah snow almond!!!

No comments: