Blogger Templates

Followers

Thursday, October 4, 2012

DD : Sakit Telinga!

4 Oktober 2012, jam 10.23am

Dear Diary,

-Tak tahu kenapa hari ni telinga kiri aku sakit.... PAdahal aku xda demam.... Aku x selesema teruk tp telinga still sakit.....
-Antara benda aku paling x suka sakit telinga sebab aku rasa mcm nak marah semua orang ja... Sakit, x selesa, sakit kadang2 smpi mcm naik ke bhgn muka dan otak.... 
-Kalau dulu kerja kat bangunan Sime Darby tuh, aku bolehlah pergi ke ENT kat area dekat opis tuh.... Pakar tuh org singh... Selalu gi sana each time telinga sakit...
-Bila pakar masukkan kamera dalam telinga aku,nampaklaaa dekat2 gegendang tuh ada bengkak and kaler ala2 putih cm bernanah... Tengok pun ngeri gak...
SEKADAR GAMBAR HIASAN dari Google! Tapi ala2 cm ni laa bengkaknya... 
-Selalu payment dalam rm150... yelah, dia bg ubat titis, ubat ala serbuk utk taruk kat air panas, then sedut wap guna idung, bla3.....
-Adeh, pelik betul.... Xdemam, xselesema xapa, tetibe boleh sakit.... Bikin hati panas betul!!!!!!

No comments: