Blogger Templates

Followers

Thursday, September 15, 2011

Hari Malaysia



-Hi peeps... Esok 16September, sambutan Hari Malaysia.... Sambutan dibuat kat dataran merdeka, KL... Aku tau laaaa sebab laki aku asek dok gi dataran utk reherseal dekat dua minggu.... ehehehehhe...

-So, apa plan korang? Kalau aku, plan aku dok umah, standby nak gi pasar presint 2 petang tuh nak beli barang2 skit sbb esoknya aku ada family gathering dgn kakak2 aku.... Nak masak2 skit....

-Aku pun ada terima jemputan open house dari cik gorgeous, Azza Aziz tp oleh kerana Mizi bertugas kat dataran and aku xtau area Cheras tuh, so aku terpaksa KIV dulu.. kalau Mizi balik awal and sempat gi, kitorg gi.... (sebab best dpt makan2 kat umah member neh, eheheheh).....

-Apepun, kalau gi openhouse ke, berjalan2 ke, hati2 yek.. xkisahlaaa as long hati2... Hati2 memandu di jalan raya, hati2 makan supaya x tercekik@berat badan x naik mendadak, hati2 segala2nya.....

Tata!

No comments: