Blogger Templates

Followers

Sunday, July 17, 2011

Trip to Aquaria!!!!


-17 Julai 2011, finally dapat gak jejakkan kaki ke Aquaria KLCC..... Wah, sungguh excited.. Auni siap bley x beretbiat time kat umah nak bersiap2 bila aku sebut "kita nak tengok big fish".. Dia siap sebut plak "ish"... eheheheheh.. so kiut...
-HArga tiket aku xsure laa sebab Mizi yang Q and beli tiket... But for Govt Staff, siap dapat diskaun lagik.... Ahaks, seronoknya....
-But, kat dalam tuh x bley guna flash kalau bergambar.. So, terpaksa laaa guna without flash... Sudahnya, gambar2 mmg kabur... (ayah, terpaksa laa beli kamera yang itam mcm dorg Mat+Ramli beli tuh...) ehehehehe....
-Seronok kat Aquaria... Bagi aku, sini lagi aku bley layan dari Petrosains tuh... Bukan takat ikan, ular+katak+bugs+labah2 pun ada.. Siap dapat tengok lipas madagascar yang besar tuh... Geli aku sbb terus terbayang X=Factor yang peserta makan lipas jenis nie.. Wekk wekk wekk....
-Paling best dpt tgk shark+ikan pari_obor2+pirana+tapak sulaiman depan mata aku... Mmg xdpt nak kata ape2... ahahahaha...Cuma sebab hari Ahad kan, so mmg penuh laa kat dalam tuh.... So, enjoy....

-Bikin geram patung2 nie... Nasib dpt kawal nafsu...

-Design T cantek2... Tapi xbeli lagik.. Sebab saiz baju besar.. Auni pun still xbley pakai.. (alasan untuk dtg 2nd time lagik nanti)..

-Jellyfish....

-Bayang-bayang si budak yang takut tapi x takut...

-Sting ray...

-Its shark!!!! Aiyo, tajam gigi tuh..

-Sebijik cm scene dalam Finding Nemo.. Ikan yang gerak dalam berkumpulan...

-Beautiful...

-Kesian, kat umah xda aquarium,kan???

-"Haiya"....

-Tapak sulaiman... Bley sentuh.. Kasar ja kulit dia....

-Its piranhas....

-Promoter slimworld yang sedang bertenggek... (time baru samapi KLCC)...

No comments: