Blogger Templates

Followers

Tuesday, July 12, 2011

Borong PTS Novels...







-12Julai2011: Ni laaa 12novel yang aku borong time aku gi PTS Publishing kat Gombak.. Kira berbaloi gi sana..
- Bukan takat HAMPIR SEMUA buku yang aku nak ada, tapi dapat gak diskaun... Dari rm200++ bayarrm160++.. Ada diskaun rm50++ laaa cmtuh...
-Dalam list ada 19, tapi bila da depan mata, aku tetibe x nak, thats is Kelab Gadis Ayu, Gadis Lolipop... Yang xda stok, Diary Cikgu Ayu... Impiana yang aku nak tuh actually da aku beli... Fuh, nasib x TERbeli lagik...
-Thank you soooo much kat my sayang coz belanja buku2 nie... Like ive said before, aku x suka baca novel yang jiwang karat, takut otak aku karat sama... Nak baca yang heavy pun aku x gemar sebab aku membaca nak release tension aku.... In fact, da cukup bagus da ni minat aku nak membaca da mula wujud... Ehehehe..
-Once again, to Mizi, THANK U SOOOO MUCH!!!! I Lap You!!!!

No comments: