Blogger Templates

Followers

Tuesday, July 12, 2011

Aku bukan chef...

-Huhuhu, aku ngaku, bab masak memang aku GAGAL!!!! Aku x reti masak yang canggih2 tuh...
-Tu pasal bila orang kata nak datang rumah, aku dah memang mula gelabah... Sebab aku tau aku x kan masak...So, jawapannya order ja dari kedai....
-Syukur jugak dapat incik suami yang tak memilih bab makan... Masak jerlaa apa pun, sedap x sedap, dia bantai gak masuk dalam perut dia....
-Ni lauk aku masak today (12Julai2011).... Sayur sawi tumis, ayam goreng kunyit, and udang goreng tepung......
-Nasik ayam aku taklah pro, tapi takat masuk perut tuh kira lulus... Kari? Ermmm tengok nasib.. Kalau bernasib baik, sedaplah.. Kalau malang, memang x menjadi... Hehehehe...
-Jadik, kalau korang datang rumah tuh and aku sediakan air ja atau kalau naisb baik aku order piza, tolong faham2 ja.. Aku bukan x sudi masak utk korang, tp aku memang x pandai masak... Aku masak takat untuk lidah Mizi ja... Dia x kira itu ini, yang penting ada benda untuk dikunyah, ditelan dan buat dia kenyang....
-See, now u know one of my biggest secret.. Its not a secret actually, but one thing that u must know about me... Thats why i called my blog MY NONSTOP STORIES: 1 way to know me better..... La la la la....

No comments: