Blogger Templates

Followers

Friday, July 1, 2011

My minuman skrg nie......























Memperkenalkan minuman yang skrg aku minum... "Kembalikan Keremajaan Wanita"... Kembali ke? hik hik hik... Aku mana laa minum coffee+nescafe... Xsuka kafein2 ni... But for dis product, aku can accept the taste... Lagipun, sejak bersalin kedua, aku kerap cepat letey... Nak jaga Auni Auji pun xlarat.....

-Once again, aku minum benda ni, Cocoa Collagen Power Plus, tp bukan sekali minum laa, aku amalkan tetiap hari, Alhamdulillah gak aku xbrape penat.. Siap balik kerja boleh kemas+masak lagik.....

-Benda ni bukan takat nambahkan tenaga, tapi jugak untuk 'dalaman' wanita tuh... Cuma aku minum mmg fokus nak tenaga jerr laa... yang lain-lain tuh, BONUS.... ahahahah.. So, skrg aku da spare 1 kotak kat opis, and dua kotak kat rumah.... Setiap pagi aku amalkna minum 1 sachet....

-And 1 lagik tuh ermmm nama dia pelik sket, Stoo Tey Cafe... Tapi utk lelaki.... Kak Lin baru ja 1st time pasarkan product ni kat page dia... So, aku da order and selasa depan kot baru sampai ke tgn aku.... Aku beli utk Mizi sbb mcm aku dulu, dia ni skrg kerap sgt ngadu badan letih, bahu lenguh, slalu sakit kepala, and suka sgt tidur.. kerap menguap..... So, aku nak try bagi dia Stoo Tey nie, hopefully, dia oklaaa pasnie... Dia tuh kurang sgt vitamin... Asek minum nescafe O, better aku bagi dia minum cafe nie... Rasa kopi skit2 and ada gak khasiat...

-Ntahla... Aku ni bukan sgt suka nak bgtau apa2 benda yang aku minum, makan, pakai ... Yelah, sbb benda biasa jerr... Tapi kali ni, aku percaya sgt sbb aku sendiri yang jadik bahan testimoni.... Aku cuba, aku rasa sendiri... Bila mmg ok, aku stick with these products...

-Semalam aku da siap mssg Kak Lin order Stoo Tey Cafe, sabun dara and sabun Nat99 versi baru, sbb ditambah skit dengan madu.... See ive told u, once i trust with the product, i will stick with it...

-Aku x kisahlaaa bukan SKII , Clinique... Sbb dulu pun pernah pakai Clinique, tp sama gak.... Ni harap2 Kak Lin dapat jumpa plak product utk rambut sbb rambut2 org Indonesia kat lawa+itam+lebat....

-Wori gak gugur sbb slalu dgr org selepas 4-5bulan bersalin, rambut akan gugur dgn kronik.. huhuhu.. Rambut aku dahlaa mmg semulajadi nipis, kalau gugur, terpaksa cukur botak terus....-Aku stop dulu kat sini... Nak sambung buat kerja balik.... Ehehehe.. Tata!

No comments: