Blogger Templates

Followers

Tuesday, August 26, 2014

I'm with Palestine

-Assalamualaikum semua..

-Aku bukanlah 'peminat tegar' untuk isu ni.. Tapi sebagai manusia, aku juga terasa sedih, dan marah terhadap apa yang berlaku dengan saudara Muslim kita di Gaza.   Mereka setiap hari bermandikan darah... Tidur x nyenyak kerana memikirkan bila bom seterusnya akan mendarat. 

-Nyawa mereka umpama tiada nilai bagi puak Yahudi jahanam....

-Macam aku katakan awal td, aku bukan 'peminat tegar', tapi aku telah mula CUBA elakkan diri dari benda2 yang boleh menyumbangkan kepada ekonomi Yahudi sebagai contoh mcd, nestle etc....  Aku masih dlm proses dlm perkara ni....

-So, sesiapa yang baca blog ni, jom kita boikot barangan buatan puak yahudi ni....  jgn secara mendadak.. kita buat secara berperingkat... 

-x kisah anda melayu, cina, india, muslim, hindu, buddha, kristian... yg penting sifat kemanusiaan dlm diri anda... JOM SUPPORT PALESTINE!!! 






No comments: