Blogger Templates

Followers

Thursday, March 27, 2014

MH370

Gambar-gambar ni aku snap during aku melawat ke tempat tuh.. Kebetulan aku duty kat Hotel Sama-Sama, so aku 'curi' masa yang ada ke viewing point utk letak sekali hasil lukisan aku yang kecik...  

Seriously aku sedih bila terbaca semua nukilan di dinding ni....  Pelbagai agama, pelbagai bangsa, pelbagai manusia menulis dengan satu persamaan, KEIHKLASAN MENGHARAPKAN MH370 DAN SEMUA YG DI DALAMNYA BALIK DENGAN SELAMAT....

Tapi bila Perdana Menteri mengumumkan MH370 'ended' pada 25 Mac 2014 jam 10malam, majoriti senyap dan kelu x berkata-kata......  Tapi masih mengharapkan agar semua ini hanya mimpi semata-mata dan soon akan berlaku keajaiban.....

***kalau nak share photo x kisah, tapi please kredit... X suka copy and paste tanpa inform sumber asal...  TQ











Lukisan aku yang x seberapa....  

Aku tulis lagi...... dan lagi.. dan lagi....





No comments: