Blogger Templates

Followers

Tuesday, November 6, 2012

Wedding : Farrah and Andy

Date : 3 Nov 2012
Tempat : Hotel Grand Blue Wave, Shah Alam
Masa : 8pm

-Aku and family stay kat hotel 1 nite sebab 1st malas nak drive balik ke Putrajaya tengah2 malam... 2nd, bolehlah lepak2 dgn dorang kuarga yang stay di hotel and 3rd, AA dapat stay di bilik hotel... eheheheh...
-Farrah ni anak buah kepada suami kazen aku.... Waktu aku muda2 dulu and waktu Farrah masih budak2, aku selalu ke pulau dorang (kat sandakan)... kira selalu jugak dulu main sama2 kalau aku ke sana.... And now, dorg sekeluarga dah pindah duduk kat KL....
-Yang datang ialah MArina+suami, Ani+makcik aku, Mamee+Yanie (dari Sandakan)..... Then, Leno and family, Aben+boifren, Edna+anak2, Mengchai... (most of them from JB+Cheras)
-Malas nak taip.. Tengoklah foto2... Ni yg khas ada muka aku... Nanti yang xda muka aku akan diupload di next entri....
The girls with pengantin pompuan.....

Dis is me!!!! M.E!

The kazens...  hehehe, i noe, i noe... Aku paling ustazah among them.... Hahahahaha....

Menurut majalah fashion, kena cekak pinggang and lentok ala patah pinggang bagi nampak curve! 

Kami yang chumil...!  (and patah pinggang lagi)

Dessert..

Sebab lapar, aku lupa nak snap mula2 amik makanan..... 

Auji kat baby chair...

Auni and her Ayah..... muaaahhxxx..

Us...

Us again...

1 family naik atas pelamin..... 

Captured by Leno... Thanks kazen.. Love this picca...!

Mana Auji????

Jom kita mamam yek...
With pudding caramel....

No comments: