Blogger Templates

Followers

Friday, September 28, 2012

Sopan Style

-Lately the fashion for the Muslimahs was so pretty.... And yes, aku sangat tertarik dengan design2 yang dihasilkan oleh pereka muda which most of them beroperasi di Shah Alam.  Kata Mizi, mungkin dorang nie graduated from Shah Alam kot and then terus bukak bisnes butik kat situ... (Mebi jugak kot!!!)
-But apa aku nak katakan, yes, design dorg memang sgt lawa and skrg plak musim cincai kaler (kaler block) which x kisahlaaa tops ko nak pakai kaler green, skirt nak pakai red, tudung tetibe pakai bright pink kan...... 

 -Kiut baju baju kat gambar atas nie? Kaler caca marba ja but sweet.... Sekarang ni memang musim pakai baju kaler contrast2.... Contohnya ermmm red with mustard, bright pink with orange, green with red, blue with pink, bla3..... Its all about creativity....!


 -Atas nie erm butik Cala Qisya.... Aku dah pergi 3x... So far the baju2 memang sgt comel cuma sayang skit, sebab rangka aku yg agak besar, so, the choice quite limited....

 -Atas ni antara peberet aku... Suka sgt tgk sebab sweet....  Ni from Nurul WonderWardrobe... Aku xpernah lagi gi butik dia but looking forward nak gi sana! KENA PERGI JUGA!!!!


Mak ai, boleh putus saraf aku tgk design ni... Cantek!!!!





 -Baju2 ni for me sesuai utk majlis, and jugak g opis.... Memang design 'pelik' sikit dari kebiasaan but hey, someone kena jadi trendsetter kat tempat kerja kan?  Kan? Kan?



Ni unik skit sbb kain beropol2.... Utk yg petite figure bolehlaa pakai..  Kalau aku yg pakai silap2 cm pokok krismas....









The packaging pun sangat kiut, ok!!!

ni nurul... toke NWW... (sori kalau silap!)



Ni design terbaru NWW.... Nak gi butik semalam tapi perut tetibe ngliu.. Maybe hari ni aku akan serbu butik dia....





Photos : From FB of Cala Qisya dan Nurul WonderWardrobe.....

No comments: