Blogger Templates

Followers

Saturday, July 21, 2012

Extremely Pissed off.....

Lately kalau korang baca status aku, mungkin ada berbaur kemarahan sikit.... YES, memang dlm minggu ni aku punya emosi terganggu sikit dek penangan buletin aku yg silap Dikota tertaip as dikata..... Ditambah plak dengan isu2 keliling yg aku dgr and timbul, menambahkan kemarahan aku smpi menggelegak jiwa aku sehari sebelum posa....Memang betul bulan Ramadhan sangat mulia...Membantu menenangkan diri dan emosi aku... Kenapa aku marah, eh silap.. Actually bukan marah, but sangat marah.... tapi the reason why xdptlah nak bagitau... Kang benda aku cakap A, ada plak yg twist 360 darjah jadi Z.... Cuma yang pasti aku terasa mcm diri aku ni dah matang sikit dr sebelum ni sbb aku dah x 'meroyan'... aku mampu mengekalkan keCOOLan aku even jiwa x tenang sebenarnya... Adeh, dunia dunia... kalau kita x kuat, maka akan hanyutlah kita dgn duniawi yg serba sementara ni... kalau jiwa x kental, maka akan lesaplah segala rasa segan dengan Allah SWT semata2 demi keseronokan yg xkekal ni.... Dunia aku? Dunia aku hanya utk familyku sekarang ni.... Itu pasal aku pernah state kat fesbuk, if anyone try to destroy my family, i will destroy him/her too again and again without doubt......!

No comments: