Blogger Templates

Followers

Thursday, January 5, 2012

Samsung Galaxy W

-Ala, bukannya nak menunjuk pun.. Nama da blog, aku nak post gak laa kat sini.....
-Macam certain korg tau, HP nokia N79 aku tuh da nazak teruk.... Semua da slow and cover pun da tercabut.... So, Sabtu lepas aku gi Subang Parade usya2 laaa hp nokia yang baru.... Tapi design semua aku x berkenan.....
-So, last2 aku tengok Samsung Galaxy W not bad gaklaaa even aku mmg x berkenan guna brand lain selain Nokia.... Tengok punya tengok, belek punya belek, last2 terbeli gak Samsung..... So, now aku da bertukar arah plak....
-Tapi skrg ni masih x reti nak guna Samsung.... Honestly cakap, xlaaa semesra nokia.... Nokia bagi aku semua cm memudahkan..... Next time kalau kot2 Samsung aku ni masuk air ke, da rosak ke, aku nak kembali gunakan nokia plak... eheheheheheh

No comments: