Blogger Templates

Followers

Thursday, December 15, 2011

Penat!!!!

-No Picture for this entri... Hehehehe...

-P.E.N.A.T!!!! Semalam aku training futsal lagik jam 5-7ptg kat pancarona presint 18.... Kali ni, tersusun skit laaa cara main.... Aku mcm biasa jaga defend with Zarith... kitorg akan gilir2 naik turun... Sapa penat, jaga defend.... Sapa larat, naik atas.. Ekin will be the striker.... Kak Zack goalkeeper, and cat, linda and faza akan jaga tgh....

-Aku rasa bolehlaaa da aku main skit2.. Zarith datang smlm, semangat tuh ada da...

-Target in this tournament, even x dpt juara xkisah laa.. yang penting x kene belasah 0-7, 0-6, 0-9.... ahahahahaah.... Tapi bhgn defend laaa plak kene kuat, betul x zarith? eheheheh...

-And semalam gak pas training aku terus gi alamanda hntr kasut aku utk dijahit... Tapak dia abis tanggal..... Nak beli kasut baru, sayang duit plak... Lagipun kasut tuh laaa yang setia menemani aku dari zaman uitm dulu.... And kasut tuh laaa yang setia dgn aku time i-metro...Biarlah gam and jahit jer... Aku da biasa main bola dgn kasut tuh.... Kalau da terpaksa, baru aku beli yang baru.... But bukan dalam masa terdekat...

-Ok, nak chiow dulu... Jam 12.30 nak gi alamanda amik kasut and teman yana beli prosperity burger.... Lalalalala... Tata!

No comments: