Blogger Templates

Followers

Wednesday, September 7, 2011

Sanggup korang makan?

Fetus ayam atau itik yang diperam... Aku pernah tengok mat saleh makan benda alah ni dalam siaran tv astro.... Geli tgk siyol...
Plasenta manusia yang dipercayai boleh buat kita awet muda... Selalu aku dengar dibuat sebagai produk kecantikan...

Cheese yang dimakan dengan ulat-ulatnya sekali... Uwekkk...

Biji mata ikan tuna... (mmg besar cmni ke?)

Testis lembu.... (macam fear factor)...

Ikan buntal... Kalau silap masak, mmg boleh mati sebab ikan ni beracun...

Telur semut.... (aku x faham makanan ni but yg pasti, tgk gmbr pun aku da geli)

Sup ulat bulu.... (kalau sup ekor ke, sup tulang ke, sedap laaa gak)

Fried tarantula.....


p/s: Time muda2 dulu tengok Fear Factor, selalu dalam ati cakap,"ala, tutup idung, makan jerrrr"... Skrg ni kalau hidang duit depan aku asal makan benda2 ni pun aku xsanggup...... Biarlah aku stick makan nasik goreng jerr... Lagi sedap....

2 comments:

pokjak lemmy said...

Ijang, mata ikan tuna mmg besar bah. Tgk la saiz badan dia bsr mana.. tarantula goreng diorng kata rasa mcm ketam hahaha,,, ya kot..

iJaNg said...

pokjak, aku mana tau saiz tunua tuh camna... slalu makan yg da hancur2 dalam tin tuh ja... ahahaha... tarantula goreng cm rasa ketam? yet wont dare to eat it, lagik2 da sah2 bentuk tarantula.... huhuhuh.. xsanggup...