Blogger Templates

Followers

Sunday, August 14, 2011

Jualan Raya di Putrajaya....

-14 Ogos 2011, aku sempat gi ke Jualan Raya kat presint 2 tuh.. Sebab tgk org ramai, and tempat pun ala2 selesa, tuh yg nak gi sendiri tgk happening ke x... Sekali gi sana, agak frust gak sebab x seperti yang aku bayangkan...
-Yang byk jual baju2, yg boleh dibeli kat luar... Biskut raya xda byk pun... Kek lapis aku jumpa 1 gerai ja yang ada.... TV, tilam eh katil pun ada dijual... Adedei, ni nak raya ke atau nak pindah rumah???
Pintu masuk.....
Jalan jammed.....
Jalan sesak....
Jual baju cotton.. Mahal gak la (bagi aku lerr)...
Beg pun ada...
"Rebut kak!! Kasut murah-murah!"
Sorry, kamera murah ja... Sebab tuh blur... ahahaha
Nak tukar TV baru ke bang?

p/s: kat sini, aku beli susu dutch lady and mizi beli 1 brg peribadi dia ja.. lain2 cm xda nafsu aku nak tgk apatah lagi nak beli.... huhuhuhuh

No comments: